הקתדרה של אלו״ט מציעה מגוון פעילויות, סדנאות והרצאות לאורך השנה. כדי להבטיח חוויה מיטבית לכל המשתתפים ולשמור על הוגנות כלפי המנחים, נקבעה מדיניות ביטולים והשתתפות אחידה.
- הרשמה- עם ביצוע ההרשמה, המשתתף מאשר את תנאי המדיניות.
מומלץ לקרוא אוה טרם ההרשמה - המדיניות מופיעה גם באישור ההרשמה בדוא"ל.
- ביטול בין 48 ל–72 שעות לפני הפעילות- לא יינתן החזר כספי, אך תתאפשר העברה לפעילות אחרת מתוך תכניות הקתדרה, בכפוף לזמינות ובתיאום מראש.
- ביטול פחות מ–24 שעות לפני או אי-הגעה- ביטול פחות מ–24 שעות לפני מועד הפעילות או אי-הגעה מכל סיבה שהיא לא יזכה בהחזר ולא תתאפשר העברה לפעילות אחרת.
- אופן ההודעה על ביטול- יש להודיע על ביטול או בקשת שינוי בכתב בלבד – בדוא״ל לכתובת kathedra@alut.org.il הביטול ייחשב בתוקף רק לאחר קבלת אישור בכתב מצוות הקתדרה.
- ביטול מצד אלו״ט- במקרה של ביטול או דחייה מטעם אלו״ט (למשל עקב מנחה חולה, מיעוט נרשמים או נסיבות בלתי צפויות) -יוצע למשתתפים לבחור בין החזר מלא לבין העברה למועד חלופי.
- מינימום משתתפים- קיום הפעילות מותנה במספר מינימום של נרשמים. אם לא יושג מספר זה, תישלח הודעה מוקדמת ותוצע למשתתפים אפשרות למועד חלופי או להחזר מלא.
- איחור למפגש- הגעה באיחור של למעלה מ-15 דקות עלולה למנוע כניסה, לפי שיקול דעת המנחה, וללא החזר – על מנת לשמור על רצף למידה וכבוד לשאר המשתתפים.
- החלפת משתתף- לא ניתן להעביר את ההרשמה לאדם אחר אלא באישור מראש ובכתב מהקתדרה, ולא יאוחר מ-24 שעות לפני הפעילות.
- סדנאות מרובות מפגשים- התשלום הוא בעבור הסדנה או הקורס כולו. היעדרות ממפגש יחיד אינה מזכה בהחזר או בקיזוז תשלום, אלא אם צוין אחרת במפורש.
- תקלות טכניות במפגשי Zoom- במקרה של תקלה טכנית הנובעת מהמשתתף (אינטרנט, ציוד, תוכנה) – לא יינתן החזר. אם התקלה מצד אלו״ט – תוצע הקלטה, מועד חלופי או החזר לפי שיקול דעת.
- שינוי מנחה או תכנים- אלו״ט שומרת לעצמה את הזכות להחליף מנחה או לבצע התאמות בתכני הפעילות, ללא שינוי במהות התכנית או באיכותה. שינוי כזה אינו מזכה בהחזר, כל עוד הפעילות מתקיימת במועדה ובמתכונתה הכללית. אם מדובר בשינוי מהותי (למשל ביטול תחום לימוד או החלפת סדנה בתוכן שונה לחלוטין) – תינתן למשתתף אפשרות לבחור בין השתתפות בפעילות החלופית לבין החזר מלא.
- לצורך שמירה על רצף ותכנון מיטבי, מומלץ להירשם מראש ולוודא את הגעתכם. מדיניות זו נועדה לאפשר פעילות סדירה, הוגנת ומכבדת כלפי כלל המשתתפים, המנחים והצוותים.